Askus AS søker Autorisert regnskapsfører til vår avdeling i Hammerfest

Askus AS starter opp nytt avdelingskontor i Hammerfest i september 2019.
Kontoret er godt etablert med god kundetilgang, og Jarle Skjerven leder kontoret.

Vi søker deg som vil være med på å videreutvikle et moderne og offensivt regnskapskontor i vekst.
Vi har fokus på å forenkle hverdagen for våre kunder, og jobber på moderne web-baserte plattformer.
Askus søker først og fremst deg som er motivert for å bli en enda bedre regnskapsfører, herunder kunne bistå våre kunder med god rådgivning og oppfølging.
IKT ferdigheter vil bli vektlagt.
Vi benytter fortrinnsvis Tripletex som vårt økonomisystem, samt Cantor Controller og Total for årsoppgjør.
For avdeling i Hammerfest vil Cantor Controller bli brukt for rapportering og årsoppgjør.

Vi har solid økonomi og tilbyr gode lønnsbetingelser, pensjon- og forsikringsordninger.
Firma disponerer firmaleilighet i Spania til fri bruk for ansatte.

Askus AS har også kontor på Lillehammer. Selskapet er lokalt eid, og er ikke medlem av noen kjede, noe våre kunder nyter godt av i form av konkurransedyktige priser.

Vi er 15 positive og dyktige medarbeidere, hvorav 7 er autorisert som regnskapsførere.
Selskapet er i god vekst, og var Gaselle bedrift i 2012, 2014, 2015, 2016 og 2017.

Vedrørende søknad, vennligst send den til e-post nedenfor, sammen med CV. Referanse samt dokumentasjon på utdanning og arbeidserfaring bes først utlevert etter evt. jobbintervju.

For nærmere informasjon kontakt:
Jarle Skjerven (daglig leder) mobil 94 00 82 91 eller e-post: jarle@askus.no